domingo, 3 de mayo de 2009

Taste of Michigan Event - Evento: El Sabor de Michigan








The Michigan Department of Agriculture invites Michigan food and agriculture companies to showcase their products in a special “Taste of Michigan” tent at the Michigan Antique and Collectible Festival, May 30-31, 2009, at the Midland County Fairgrounds, US 10/Eastman Avenue, Midland. This is the first of several special events planned for 2009, in partnership with Michigan festivals, fairs and other agricultural tourism events, to highlight Michigan food and agriculture products.

The Michigan Antique and Collectible Festival is the largest event of its kind. Held three times each year, the festival will celebrate its 41st year in 2009. The festival attracts thousands each year, and features about 1,000 vendors annually. Each show injects over $2.2 million into the local economy, and utilizes many local charities and local groups (including Boy Scouts, 4H and Red Cross) to help them raise money for their various causes. This is the first year for the “Taste of Michigan” tent. The tent will feature Michigan specialty food companies from across the state, sampling and selling their products.
El Departamento de Agricultura de Michigan invita a las compañías de alimentos y de agricultura de Michigan a mostrar sus productos en “Sabor de Michigan” una tienda especial en el Festival de Michigan de Antigüedades y Coleccionables, los días 30-31 de mayo de 2009, en los terrenos de ferias del condado de Midland, US 10/Eastman Avenue, Midland. Éste es el primero de varios eventos especiales previstos para el 2009, en sociedad con los festivales de Michigan, las ferias y otros eventos de turismo agrícola, para destacar los alimentos y los productos de la agricultura de Michigan.

El Festival de Michigan de Antigüedades y Coleccionables es el evento más grande de su clase. Realizado tres veces al año, el festival celebrará su 41 aniversario en el 2009. El festival atrae millares cada año, y presenta a cerca de 1.000 vendedores anualmente. Cada exposición inyecta más de $2,2 millones en la economía local, y utiliza muchas organizaciones de caridad locales y grupos locales (incluyendo a los Boy Scouts, 4H y la Cruz Roja) para ayudarlos a recaudar dinero para sus diversas causas. Éste es el primer año para la tienda “Sabor de Michigan”. La tienda presentará a las compañías de especialidades alimenticias de Michigan de todo el estado, regalará muestras y venderá sus productos.



Translations - Traducciones

No hay comentarios:

Publicar un comentario